Story Of My Life
The Moon :D
Saturday, December 10, 2011 | 7:48 AM | 1 comments

Assalamualaikum semua :) Korang tau kan arini Gerhana Bulan ?
Yang tak tau tu mesti tak ambil kesah pasal bnde nih kan ?
Hahaa.. takpe lah..okay tadi Farah ngn abg Farah
pegi kluar rumah sebb nak tgok Gerhana Bulan..
Mule2 kitorang tak nmpak pape punn.. pastu kitorang kuar lagi skali
baru nampak ,, tapi dah separuh .. kitorang terlambat ,, Haha !
tak pe ,,janji dapat tengok kan.. Cantik sangat - sangat !
rase macam nak tidur je kat luar tuh.. Hehehe..
Korang tengok lah gambar kat atas ni.. Gambar ni abg Farah tangkp
susah btul nak tgkap,, sebab bulan tu kecik pastu jauh..
abg farah dah zoom abis dah.. gambar atas ni pun.. farah besar kan sket
sebab boleh nampak jelas skit.. Farah rase tenang je bile tgok bulan tu
farah tulis pasal bulan ni pun rase tenang je hati,,
sape yang tengok sendri cam sye tu mesti tengah tenang kan ?
Hahah.. Farah rase Gerhana Bulan tu dah abis kott..
Hehe.. okay lah .. Bye semua <3



Older Post
The Girly!


Tagboard.

Skin made by Lettha Kyra
Background from Miss Alice
Best view: Google Chrome