Story Of My Life
PUASA :)
Saturday, July 30, 2011 | 9:15 AM | 0 comments
                                Halloo semua ! tengah buat apa tu ? bosan kan duk rumah jee .
                                  dah dua hari tak datang sekolah ..sebab apa ? demam =,='
                                huhuuu..kesian kan saya..cerita sebenar yang nak disampaikan 
                                    ialah pasal puasa ~! yelah..kan dah nak puasa,,soo ramai 
                               orang tak sabar2 nak puasa (saya lah tu ) nanti ade pulak orang 
                                 yang tak larat nak puasa pastu curi makan.. JANGAN ! Allah 
                                   nampak lah ~ hihiii.. ^.^harini sabtu.. esok ahad pastu isnin..
                                   ahad dah sembahyang tarawih dah . isnin dah PUASA dah !
                                   cepat je kan masa berlalu.. rasa macam baru je masok 2011.
                                        Ni nak sedikit cerita nih pasal puasa yang dah lepas2..

                                 teringat pulak kan masa kecik2.. jadi nak share ngan korang :D
                                       waktu ni mase darjah due..maksodnye 2008 lah kann ~
                                     ni ngah puasa tau.. saya selalu pergi BAZAR RAMADAN
                                     sorang2..kadang2 ngan abang ..waktu ngah beli makanan
                                   saya beratur nak beli ROTI JOHN tau.. waktu ngah beratur

                                  tuhh..saya rasa pening dan sakit perut gila ! saya pon dah tak
                                   larat.. pastu saya pergi balik.. masa perjalanan nak blaik tuh
                                    tibe je saya nampak semua benda cam ade dua.. tibe saya 
                                   berlari.. padahal saya tak lari langsong.. tapi saya rasa saya
                                     lari..tiba2 saya jatoh ..bila bangon semua orang tengok..
                                 orang semua kata " adik tak apa-apa ? " dan "lain kali jangan 

                                  lari dik " yang kata adik tak apa2 tu okey lagi.. nii yang kata
                                     lain kali jangan lari tu.. tak tau pape ...kate aku lari lak !
                                bile saya balik berdarah-darah dagu saya..mak saya kata saya 

                                                 PITAM ~ THE END ~!! Bye semua ~              
                                SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN ALMUBARAK !

  

Older Post | Newer Post
The Girly!


Tagboard.

Skin made by Lettha Kyra
Background from Miss Alice
Best view: Google Chrome